Telefoon

Telefoon

+31 641631759
ma t/m vrij
08:30 – 17:00 uur
E-mail

E-mail

info[at]phallix.nl
binnen 48 uur
Facebook

Facebook

/PhallixNL
binnen 48 uur

Klantenservice

Betalen

Je kunt betalen met:

  • Creditcard
  • iDEAL
  • Bankoverschrijving
  • Sofort
  • BanContact / Mister Cash

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor phallix.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor phallix.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Levering

 LeveringWerkdagenKosten Landen
 BENELUX Track & Trace1 – 2  dagen

GRATIS

€ 9,95

Nederland

Luxemburg en België.

EUR 1 Track & Trace3 -15  dagen€ 14.65 per bestellingBaleares, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk.
EUR 2 Track & Trace3 -15  dagen€ 20.15 per bestellingAlbanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Finland, Gibraltar, Griekenland, Guernsey, Hongarije, IJsland, Ierland, Jersey, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Turkije, Oekraïne, Vaticaan, Wit Rusland, Zweden, Zwitzerland.
Wereldwijd Track & Trace3 -15  dagen€ 25.95 per bestelling Overigen

Let op dat met ‘dagen’ werkdagen wordt bedoeld.

Discrete levering

Onze pakketten refereren op geen enkele manier naar ons bedrijf of de bestelde artikelen. Je bestelling wordt altijd discreet verzonden. Je kan er voor kiezen je pakket door DHL of PostNL te laten bezorgen of bij één van hun ophaalpunten op te halen. 
Gratis verzenden binnen Nederland. België € 7,50 per pakket. 

Garantie

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen bij levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

Klachten

We verzoeken u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info[at]phallix.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.